Gyakran Ismételt Kérdések

Postázol-e? Igen, belföldre és külföldre egyaránt el tudom küldeni. A rendelő lapon feltüntetett szállítási költségek magyarországi címre vonatkoznak. A külföldi postaköltség országonként változó, erről a megrendeléskor kell tájékozódni.
Milyen szállítási módok vannak? Magyarországi szállítás esetén: csomagautomata, postán maradó, házhozszállítás, személyes átvét
Milyen fizetési módok vannak? Személyes átvételkor készpénzfizetés vagy átutalás, postai szállításnál előre utalás lehetséges.
Kell előleget fizetni? Postai küldés esetén a munka megkezdésekor küldök díjbekérőt 5 napos fizetési határidővel (ekkorra a rendelés el is készül és postázható). Személyes átvételnél készpénzfizetés is lehetséges, ebben az esetben csak akkor kérem 30% előleg átutalását a munka megkezdése előtt, ha a rendelés összértéke a 20.000 forintot meghaladja.
Létezik mennyiségi árkedvezmény? Igen, kétféle kedvezmény is van.

  • Mennyiség szerint: 10 teljesen egyforma darab rendelése esetén 10%, 15 darab fölött 15%, 20 darab fölött 20% a kedvezmény. A mennyiségi kedvezményhez a rendelt porcelánoknak mind méretben mind mintában azonosnak kell lenniük.
  • Rendelési érték szerint: 25.000 forint feletti vásárlás esetén ingyen postázom a terméket.
Tudsz-e egyedi mintát készíteni ha igen, milyen feltételekkel? Igen, festek teljesen egyedi mintát küldött kép, vagy ötlet, leírás alapján is. A festett minta természetesen az én stílusomban készül, nem fotorealisztikus (arra ott van a fénykép transzferálási eljárás). Vázlatot nem készítek, rögtön a porcelánra rajzolok.
Milyen termékekre kérhetőek a minták? 27, 24 és 20 cm-es lapos tányér, 21 cm-es mélytányér, 3 dl-es bögre, müzlis tálka. (Váza, kaspó, óra, kutyatál nincs. De ha hozol egyet és az fehér porcelán, akkor festhetek rá valami szépet neked)
Választható-e színes alapanyag/ kerámia? Nem tartok készleten színes kerámia alapanyagot. Hozott anyagra elkészítem, de csak fekete mintát vagy feliratot.
Nem törik el a szállítás alatt? Nem szokott. Nagyon alaposan csomagolok, buborékos fóliában, térkitöltő habbal, karton dobozban adom fel a porcelánokat. Ha mégis baja esne, akkor életbe lép a törésgarancia, vagyis díjmentesen pótolom. Ennek igénybevételéhez csak egy fotót kell küldened (lásd: garanciák)
Nem kopik le a minta? Nem szokott. De ha mégis előfordulna, hogy szemmel látható elváltozás van a mintában, akkor életbe lép a kopásgarancia, vagyis 2 éven belül díjmentesen kijavítom ha visszajuttatod hozzám. (lásd: garanciák)
Mosogatható mosogatógépben? Igen, nyugodtan, akár minden nap, akárhány fokon, akármilyen mosogatószerrel.
Használható-e mikróban? Igen.
Milyen határidővel készül el a termék? Mennyivel előre érdemes megrendelni? A webshopban vannak időgarantált termékek, amiket a termékleírásban szereplő szállítási határidőn belül elkészítek. Ezek jellemzően a kész mintával ellátott, feliratozható termékek.

A teljesen egyedi kéréseket a beérkezés sorrendjében tudom regisztrálni és beütemezni, így a vállalási határidő mindig a már befogadott rendelések által lefoglalt kapacitástól függ. Általánosságban elmondható, hogy a forgalmasabb időszakokban (karácsony, ballagás) 2-3 hónap az átfutási idő. A hírlevélre feliratkozókat mindig időben értesítem mielőtt egy-egy rendelési időszakot lezárnék.

Az egyedi terméknél lehetőség van kért határidő megjelölésére, így aki előre gondolkodik biztos lehet abban, hogy időre elkészül amit szeretne. A kért határidőt hivatalosan is visszaigazolom, és innentől érvénybe lép a határidő garancia (lásd: garanciák).

Milyen festéket használsz? A H64-es sorozatot (nagy kopásállóságú máz feletti porcelán dekorfesték). Ez professzionális porcelánfesték, ilyet használnak a gyárakban is. Hobbyboltban nem beszerezhető.
Hogyan van fixálva a minta? A festéket kerámia kemencében 820 fokon égetem rá a mázra.
A használt alapanyagok garantáltan nem ártalmasak az egészségre? Igen, bevizsgáltattam az illetékes laboratóriummal az MSZ 938/2-84 szabvány szerint. Rendelkezem a toxikológiai vizsgálati jegyzőkönyvvel, hogy a kadmium/kobalt/ólom kibocsátás az előírt érték alatt van, étkezési célokra alkalmas.
Vannak-e üzletek, vásárok, ahol meg lehet vásárolni személyesen is a termékeidet? Klasszikus üzletem nincs, de időpont egyeztetés után eljöhetsz a budapesti műhelyembe körülnézni. Ezen kívül a Római Piacon szoktam megjelenni, ezek időpontját hírlevélben és a Facebook oldalamon előre meghirdetem.
Telefonszámot tudsz adni? A rendelést csak megrendelő űrlapon lehet leadni, az egyéb szükséges részleteket pedig a nyomonkövethetőség érdekében írásban tisztázzuk, a rendeléshez nincs szükség telefonbeszélgetésre. A telefonszámomat személyes átvétel esetén a készre jelentés üzenetben küldöm el, hogy el tudj érni ha valami közbejönne a megbeszélt időpontban.
……………..? Ha maradt még kérdésed, írj a mail@szizi.hu címemre és örömmel válaszolok!

 

Kedves Érdeklődő! Új egyedi mintára szóló megrendelést június 10 utáni határidőre tudok elvállalni. A webshopban lévő kész termékek természetesen addig is rendelkezésre állnak. Elrejtés